Ακαδημίες μπάσκετ ΑΓΣΙ

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Πρωταθλητές ΕΣΚΑΒΔΕ τα ΜΙΝΙ98 του ΑΓΣΙ.


Μετά τους πρωταθλητές έφηβους του ΑΓΣΙ για το 2011 και τη συμμετοχή των νεανίδων στο τελικό , η ομάδα των ΜΙΝΙ98 στέφθηκε χθες πρωταθλήτρια ΕΣΚΑΒΔΕ συνεχίζοντας την παράδοση του Συλλόγου μας να πρωταγωνιστεί κάθε χρονιά στην κατάκτηση τίτλων της περιφέρειας.  
Ο προπονητής της ομάδας Παναγιώτης Κουβάτσης , φανερά ικανοποιημένος δήλωσε: ''Μια μαγική χρονιά έφθασε στο τέλος της αγωνιστικά. Τα παιδιά δούλεψαν πάρα πολύ καλά, από τις αρχές Αυγούστου που ξεκινήσαμε προπονήσεις μέχρι σήμερα. Σκοπός μας ήταν να φθάσουμε και φέτος στην κορυφή και το καταφέραμε.  Το έργο μου , αν και το δυναμικό της ομάδας ήταν 25 παιδιά , ήταν πάρα πολύ εύκολο, αφού έκαναν σε κάθε προπόνηση αυτό που τους ζητούσα. Το σημερινό γεγονός , της εύκολης κατάκτησης του τροπαίου,  δείχνει με τον καλύτερο τρόπο ότι τα παιδιά μαθαίνουν σωστά τα βασικά του μπάσκετ και αυτό μετράει πιο πολύ από όλα. Ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τα βάθη της καρδιάς μου στους παίκτες μου και στους γονείς τους για τις πολύ όμορφες στιγμές που ζήσαμε όλο αυτό το διάστημα. Φυσικά , σημαντική συμβολή στην επιτυχία είχαν ο υπεύθυνος των Ακαδημιών Βαγγέλης Παππάς και οι προπονητές του ΑΓΣΙ Χρήστος Μπέγκας, Σωτήρης Γιάτσος και Νίκος Κωστόπουλος καθώς και ο έφορος του μπάσκετ Νίκος Κασιούμης, τους οποίους ευχαριστώ πολύ και τους αξίζουν συχαρητήρια. Προσωπικός επόμενος στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος με την παιδική ομάδα του ΑΓΣΙ, που  έχω την τιμή να είμαι προπονητής της.''  
Στη φωτογραφία : Οι ομάδες ΜΙΝΙ του τελικού  ΝΙΚΟΠΟΛΗΣ και ΑΓΣΙ μετά τον αγώνα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: